fredag 10 oktober 2014

Ombytlig


Jag vet att jag är ombytlig och någon mer diplomatiskt skulle man kunna säga att jag ofta byter fokus.
Ena sekunden håller jag på att åka land och rike runt och letar efter balla styren till CYCLONE bygget, nästa sekund hästvagnsskärmar till hästlösa vagnen. Nu är siktet inställt på något helt annat. Nu spanar jag på vindrutor till mahogny racers. Här en bild från ett Youtube klipp där en amerikan håller på att renovera en racer. Han har precis fått tillbaka rutbeslagen från kromning, och som min fru brukar säga "en sån där vill jag ha". Vi får se vad nästa besatthet blir? Vem vet det kanske nästa gång blir kurbitsmålade hörnskåp som är i fokus? Med mig kan man ju inte så noga veta. 


Här är amerikanens ruta på plats och båten färdigrenoverad. Kolla in placeringen av ratten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar